Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Söndag

Kategori: Allmänt

usch, jag har verkligen inte haft lust att blogga nu det senaste. wellwell.
Jag fick ju reda på att den som hade kommenterat så gulligt bor i Mullsjö, på Gunnarsbovägen. Vem det kan vara vet jag inte än. Fast jag tycker inte det är så intressant längre faktiskt.

Helgen har inte varit så speciellt rolig. Jag var hos Linda P och drack lite virre like old times, mycket trevligt. Hon är fin pärlan, en riktig vän. Sen igår då drog jag till shitlake och hade myskvll med Magnus och Sandra. Idag har jag har varit hos farmor och farfar för att fira farsdag och nu sitter jag här, i Shitlake hos pappa.

Imorgon ska jag till skolan sen ska jag till tandläkaren och möjligtvis träffa king som jag kanske blir extramatte till.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på film.
Hejs.


Massa snö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: