Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

söndag

Kategori: Allmänt

jahopp mina kära vännor.
Helgen har varit lugn. Inget pepparkaksbak denna helgen, får ta det i veckan ist. Igår så var jag först på lille Leos dop, och sen till Elvira för lite fika osv. Mycket trevligt var det! Sen senare så gick jag och Sandra ner till Marie för ett glas vin och TP. Jag, Sandra och Marie mot Jerry och Sofia. Det blev lika! haha. (med andra ord vi orkade inte spela mer.) Sen så drog vi till kalles där det var trubadur. Jag hade faktiskt ganska tråkigt. Satt mest med Geten (Jocke) och snackade en massa skit. Som vanligt hahaha. Så det var ju rätt trevligt. Men hemresan var ju inte lika rolig då Kalles ligger längst ner i Mullsjö och jag bor längst upp, inte så awesome att gå hem eftersom vi har mest snö I HELA LANDET!! Så en promenad som brukar ta 20 min tog en timma. Inte alls rockigt!! usch. Snacka om frusen när jag kom hem. Jag låg med fleecemorgonrock och duntäcke och Sandra invirat i ett tjockt täcke, och frös... Sen lämnade hon mig så jag fick sova själv. Jaja..

Idag så gick jag upp tidigt (klockan 9) för att gå till kyrkan, min lillasyster Louise är med i kören och skulle sjunga en vers. Är fruktansvärt stolt över den lilla damen faktiskt! Jätteduktig! Avundsjuk på henne som vågar sjunga inför en fullsatt kyrka när man är 9 år. ♥
Sen så var det full rulle, handla mat, laga mat, äta, skotta uppfarten och städa sen var det dags för produktvisning, Aloe Vera produkter. Awesome. Nu äntligen sitter jag ner :)

Ska bjuda på en bild då jag har klänning, man ser inte riktigt. Men de andra bilderna är på pappas telefon och jag är alldeles för lat för att gå ner och hämta den! hahha. fettoliza.


Jag bjuder på den!

Just det, nu har Ida åkt till NYC. Inte nåt avundsjuk, nej då.. Men jag får ju en present därifrån iaf.
Puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: