Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

sista..

Kategori: Allmänt

Detta får bli sista inlägget för idag.
Jag har nu varit på en promenad med Dolly, jag köpte päronsoda -vilken skräll. Innan när jag handlade idag så köpte jag Julmust och pepparkakor, försökte verkligen låta bli men det sket sig. jaja..

Jag har inte tränat på ett tag nu. Ska nog ta och göra det imorgon. Jag åker inte till Mullsjö idag, jag gör det imorgon. Vilket betyder att jag måste skjuta på NP och SO arbetet. Jaja, det gör nog inget. (hoppas jag)

Skriver ju bara en massa meningslöst babbel idag, inget vettigt. Så tänkte att jag skulle fundera lite mer på fitline, ifall jag ska börja med det igen. Jag var ju faktiskt väldigt nöjd när jag drack det sist. Pigg på morgonen och kunde sova på natten, ett plus när magen blev platt och tömd på äckliga slaggprodukter som magen har lite svårt att göra sig av med annars. Ganska awesome faktiskt, förutom att du får gå på dass ett par gånger i början, men det är de värt!!
Nu så, dags för lax och potatismos! haj.
May the force be with you.






-Jag har en vän som är lite knasig men awesome :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: