Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

puh..

Kategori: Allmänt

vad trött jag är idag. Känns som klockan är typ tio redan men klockan är bara 18:20.
Sitter och kollar på något matlagningsprogram som Sofia har zappat över till. Gör jag något annat än kollar på tv? Ja faktiskt förutom skolan och TV så pluggar jag, men att skriva hela tiden att man pluggar är ganska så.. tråkigt.

jaja. jag har så fruktansvärt tråkigt nu att jag funderar på att gå och lägga mig. Men det är för tidigt. Snacka om noll energi. Ikväll blire iaf tidigt i säng. Fast så säger jag varje gång och blir pigg lagom till jag tänkt att lägga mig. suck. En dusch kanske får mig att piggna till lite.

Nä, jag har faktiskt ingenting att skriva. Det här korta inlägget har tagit mig över tio minuter. Så nu ska jag fundera på vad jag ska göra i helgen så jag har något att se fram emot. Yummi.

Pusselipuss

Me right now.
Ser helt förstörd ut ju. Haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: