Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Och så

Kategori: Allmänt

var det Måndag igen. urk..
Idag har jag haft en mkt lugn dag eftersom det blev så sent igår. Legat och sovit som en tok med så jag har jätteont i nacken. wellwell. Sen åkte jag in till stan, hämtade mina saxar eftersom jag ska klippa Lindas pojkvän som ser ut som einstein i huvudet enligt honom själv, he he.. Sen så åkte jag till jobbet och tog en dans med först dammsugaren sen med moppen, jätteroligt. Nä men roligare än vanligt, hade ju faktiskt trevlig musik på he he. Sen kom min taxi, Niklas. Han fick den äran att köra mig hem ;) Det var faktiskt väldigt snällt utav honom som orkade köra mig :) awesome! Sen så när jag var hemma blev jag jättesugen på kebabtallrik så jag stekte köttbullar och gjorde pommes närmare kommer man ju typ inte när man inte har något hemma. he he.. Nu sitter jag här och kollar på swingers, de är lustiga. usch!

wellwell .
Dolly springer runt och letar köttbullar.. Jag gömde några innan så hon fick leta så nu letar hon typ hela tiden. he he..

såg en bild på facebook innan som ida hade laddat upp, jag vill också dricka en öl i NYC.
avundsjuk? svar ja.

får skriva lite senare.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: