Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Nu.

Kategori: Allmänt

har jag orkat prata i telefon, städa på mitt rum och duscha. Vad mysko det kändes att skriva, städa mitt rum.. Haha, annars brukar det vara städat hela lägenheten eller något liknanade. Sitter i soffan och myser i min fleecemorgonrock och är allmänt ful. Man får vara ful ibland. :)
Jag är jättesugen på att göra något med mitt hår. Jag kan inte göra det själv för att det är för långt, de jag har frågat har i stort sett aldrig tid och det kostar en förmögenhet att färga det på salong eftersom jag ska ha 3 olika färger och sist jag mätte mitt hår var det 74 cm långt och jag har inte klippt mig sen dess. Ni förstår att det kostar eller?

Förövrigt lyckades jag tappa bort en hel maskin tvätt med underkläder, hur lyckas man? Jo det är så att vi har en torktumlare som vi nästan aldrig använder, nu använde jag denna. Nu är dessa tillbaka i garderoben. Awesome!

Måste börja leta baldate. Ska tydligen lämna in den här lappen senast i December. Någon frivillig?

Mm, men hur snygg är inte han då? Han vill jag ha som baldate..
Men det är ju mycket man vill ha i livet som man inte får.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: