Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

No need for a headline.

Kategori: Allmänt

Börjar grusa i ögonen på mig, kanske dags att lägga sig nu?
Ska prata färdigt med Geten som för övrigt har ett väldigt lustigt smeknamn, Geten. Jag vet faktiskt inte ens varför han kallas så. Fast oftast säger jag Jocke. Han är snäll, han skickade såna där klappar på huvudet till mig när jag behövde det. awesome.
En annan som är snäll är min andra vän, haha låter som jag har två vänner nu typ. Han fick stå ut med damp-sms innan. Stackars lilla Niklas.. Men jag blev ju glad sen när jag fick dampa av mig lite och lyckades att inte bli överkörd av bussen. Han saktade inte in aset, hallååå det var ett övergångsställe och vi var typ 5 pers, psyko.
Så min dag har varit upp och ner. Berg och dalbana som vanligt.

Just det imorgon är det möte igen, för det är väl Onsdag imon? ja, det är det. Får se ifall det passar de andra att komma imon. Återstår att se men jag tvivlar på detta..

Hur kommer det sig att varje gång man INTE har pengar ska man hitta massa fina kläder, och när man har pengar hittar man inga kläder? Hate it. Buhu.. :(

Och så har jag och Sandra bestämt det att hittar inte vi några baldater så ska vi gå med varandra. Gött.
Ska strax ta o krypa till kojs, så nighty! Sov så gott hobbits. ♥

Såhär söt kan man vara när man är lite klantig. -he he..

Me unt das Goat :)

Kommentarer

  • Lena säger:

    Man ska inte vara så inne i telefonen när man går över övergångställen! Awesome ;)

    2010-12-01 | 00:01:05

Kommentera inlägget här: