Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag

Kategori: Allmänt

Nu vart det måndag igen och jag har höstlov, vilket består utav jobbsökande. Jag vet att jag har haft en liten bloggtorka på tre dagar men jag ska nu dela med mig av händelserna. Bilderna har jag dock inte fått ännu men de ska jag dela med mig utav också. :)

Vi börjar med Fredagen.
Då firade vi Patrik med lite förfest här hemma hos honom, den var en liten frfest med mig, Patrik, Jonte och Staffan. Mycket trevligt, tjatade skit kollade på roliga klipp och skrattade. Senare på kvällen skulle vi göra krogen osäkert så då drog vi till Olearys, mycket dans och skratt. Under kvällen dök även mina pärlor upp, helena och Linda, Issa var också med men hon var ju upptagen med annat :P Vi hade skitkul och dansade precis hela kvällen. Jag träffade även Ohlsson, och det gör man ju bara på krogen hahaha Lyckad kväll!

På Lördagen vaknade vi vid 10 ungefär, tokhungriga så hjärtat kirrar käk medans jag ligger kvar i sängen. Jag låg kvar där till 19 ungefär då Helena ringde och sa att jag skulle tagga till för en till utgång, brukar jag banga? nej inte när det gäller Helena och Linda. Så det var bara dansa in i duschen och spackla sig sen på en förfest vid östra. Nice. Återigen blev det massa dans och skratt (och ett antagligen brutet revben-tack! haha) Jag och Linda hoppade på bussen hem vid halv 3 och när jag kom hem hade hjärtat kirrat varma mackor till mig, loovely! tack hun. Förövrigt vill jag att ni ska veta att jag inte var askalas någon utav dagarna, man behöver inte vara tokfull för att ha så skoj som jag hade! :)

Söndagen spenderade jag med hjärtat framför tvn, sandra var också förbi en sväng. Kände oss lite osociala när både jag och Patrik somnade. Fast jag skyller på att jag la mig vid 4-5 och gick upp 7, dumma vintertid he he..

well well. Nu har jag städat undan, bäddat sängen, fixat krubb och kirrat tvätt-tid. Skäms lite då jag inte sökt jobb, eller jag har ju letat och har hittat ett par jag skall besöka imorgon men ändå!!

Snart kommer hjärtat, så ska faktiskt vara social och inte sitta vid datorn!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: