Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Jaha.

Kategori: Allmänt

jag skrev precis ett jättelångt inlägg och allt försvann så jag skiter i o skriva om hela.

Well well.
Sitter och pluggar lite småföretagande då jag har ett prov på 3 kapitel imorgon. har en paus nu så passar på o bloggar lite, har nämligen betat av 1½ kapitel, hjärnan måste ju få vila lite och slippa tänka på aktiebolag, och handelsbolag osv osv osv....
Satt och funderade en stund innan på vilka personer jag vill ha i min närhet. Och kom fram till ett väldigt enkelt svar faktiskt. Jag vill ha såna som är som mig själv, inga som trackar ner på andra och har dålig attityd inte heller falska människor. Alltså vill jag ha positiva, glada och lite störda. (nu vet jag ett par stycken vars hjärtan rusar lite fortare av "ilska" för att jag skrev det, he he.) Givetvis får de som har dålig attityd samma medicin tillbaka, och nej jag syftar inte på någon speciell person nu ifall ni tror det :P Bara allmänt babbel som vanligt. :) Så nu får jag sluta.

kanske skulle ta och läsa igenom boken igen... suck. Inte alls sugen på det faktiskt. :/

Awesome!

Återigen en bild på mig själv.
Och ni kan spara era tråkiga kommentarer för er själva :)
Pusse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: