Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

inte lika bitter.

Kategori: Allmänt

så nu har jag lyckats lugna ner mig lite. inte alltid jag lyckas med det men idag har jag det.
Nu är jag hemma hos Patrik igen, han ska iväg och göra teoriprovet. Good luck. Ska hem till Mullsjö senb och plugga sönder mitt liv typ. Ska göra klart mitt samhällsarbete och läsa igenom häftet till NP ENG B. well well. Det beror ju givetvis på ifall jag lyckas ta mig till Mullsjö med då!! haha :D

jaha mina kära vänner. vad finns det mer att skriva?
Jo just det jag har ju inte skrivit något om helgen.

»Fredag. Ja vad gjorde jag då? Inte ett smack, jag satt hemma, åt fisk tittade på tv och mös med min katt hemma i pappas hus. Satt och funderade på vad jag verkligen ville med livet och jag kom på en MASSA! men det kommer jag till senare.

»Lördag. Ja då var det tripp ner till GBG som gällde, vi frirade syrran med Bowling, pizza och The Liptones. Awesome!

»Söndag. Då var det dags för hemgång. Eftersom Dolly är åksjuk och jag har av någon konstig anledning börjat bli så var det lika bra att ta tåget hem, så vi åkte redan klockan 12 hem. Skönt var det. Jag åkte direkt till Patrik då han skulle kirra tacos, jag hade ju inte ätit något så det satt fint i kistan. Sen var jag ett asdåligt sällskap och somnade :) he he. Och jag har varit här hos Patrik sen dess. har ju inte direkt kunnat ta mig till mullsjö i detta väder.

Just det, planer i framtiden. ♦
Ja alla vet ju redan att jag ska eller jag vill bli Polis, jag ska även in i militären. Det hade varit ascoolt ifall jag lyckades bli stridspilot. Fick ett mail för inte sålängesen att de ville att jag skulle söka in till Januari 2011, men eftersom jag går i skolan till Juni får jag se ifall jag gör det nästa år. Ascoolt, passar mig som är höjdrädd :) hehe. Vad mer vill jag göra? Jo, jag vill inte vara kvar här. Asså, bo hela livet i Mullsjö/Jönköping. Nej tack! Hade  varit kul o testa på att bo utomlands som Linda ska göra, dra till Australien ett halvår. Hur coolt hade inte det varit då? och kanske bo i GBG eller Stockholm eller ngt? stadga mig kan jag göra när det är dags att skaffa kids, hund och hus liksom. Och varför ska jag skaffa det nu när jag har hela livet framför mig? Jag trodde jag ville ha allt det där, men nä. Inte än. Det får vänta, jag vill göra så mycket annat först! :) och skulle jag då bli Polis, ska jag då jobba i JKPG? hmm. Värt att funderas över!

Nu ska jag inte plåga er med mer text!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: