Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Friiday

Kategori: Allmänt

Fri-dag. Yep, jag är ledig idag. Känns skönt att vara hemma när man faktiskt får vara det! haha.
Well well, jag var pigg i morse men tänkte att när jag kan somna om så gör jag det :) Linda P har varit här en sväng och druckit kaffe med mig, mycket trevligt. Vi har pratat mycket skit och nu har hon åkt. Så nu sitter jag här i soffan med Dolly Polly. Hon skäller åt ingenting, jag tror det spökar här. Coolt.

Idag ska jag till Mullsjö,, skulle åkt igår men det gick ju sådär. Kände mig inte riktigt kry igår och förkyldning kryper sakta fram i min body. Illa. Men det hindrar inte mig att baka pepparkakor och lära mig baka lussebullar med Mange, Sandra och Patrik. Japp, Patrik ska åka till Mullsjö (!!!) he he. Så jag antar att Manges och Patriks samtalsämne kommer vara träning, suck. Tur att Sandra finns då kan vi prata om... typ.. något tjejigt som typ, smink eller något haha annars lär vi vara phett koncentrerade på bakandet och vara allmänt störda :) som vanligt då med andra ord :)

Imorgon är det dop igen, men denna gången för lilla Leo. Elins kid, så söt! Samma kyrka som innan så denna gången lär jag hitta! haha. Vad mer ska jag göra i helgen? Ja, jag vet inte riktigt. Mer än att på Söndag ska vi ha produktvisning för LR hemma hos pappa. Aweesome. Kommer bli trevligt. :)

Hmm, jag funderar på att vara lite duktig nu när Linda har åkt och sätta mig och plugga lite inför mitt prov på måndag -småföretagande. Det är faktiskt ganska intressant och gör det mycket lättare att plugga. Sen har jag lite att plugga i Samhällskunskapen, Historian och Svenskan. Jag tycker det är mycket lättare i skolan när det är mycket att göra, för vissa är det tvärtom. Jag tror helt enkelt att jag har gjort detta med flit, ligga efter i ämnen. Då är jag mycket mer effektiv. Vi kör på den. Låter mycket bättre! he he.

Oj vad mycket text det blev. Och jag har inga nya bilder att bjuda på. hmm. Ska se ifall jag hittar några gamla godingar. hehe

Ha en fin dag sålänge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: