Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag

Kategori: Allmänt

från att vakna superstressad till inte ha ett skit att göra på i timma. Helt insane. Skulle varit på stan och shoppat dop-present innan två, möta ida vid tåget 14 och sen hem igen och fixa naglar osv. Nu så ska jag inte möta ida vid två och jag har inte varit på stan än, jag skulle ha träffat sandra egentligen meeen, icke. well well. Mer tid för mig själv.

Imorgon är det dop! Jag har faktiskt aldrig varit på ett dop så jag har inte en aning om vad man ska ha på sig, vad ska man ha på sig? :/ Jag vet ju inte.


My name is snygg-Liza.

För övrigt är jag rätt trött på tjejer, jag vet inte vad det är med dom som gör att jag tröttnar så fruktansvärt lätt. Det är som att vissa gånger så faller de tillbaka i det där lågstadiedramat man hade i femman. Det är nog inte så konstigt att jag har så många killkompisar trots allt. Fast min absolut bästa vän är nog Linda P och hon är ju tjej. haha..


Linda P och jag.

Nej nu kanske jag skulle ta och traska ner till stan, askul o gå själv. Shit the same.
Hej då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: