Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

en smula lycka.

Kategori: Allmänt

Japp en smula lycka nu när jag sitter med min kära dator från jobbet, jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag trivs med den så bra. Det kanske är knapparna. Eller så var det ett nersmuget lyckopiller i mitt te. Jag vet inte riktigt men vilket fall så är jag nöjd. Jag var bara tvungen att kirra historia läxan när jag satt här, hur bra är inte det då?

well well.
jag kom upp "imorse", jag pallrade mig till skolan(!!) duktig som jag är. Efter det så tog jag och kakan ett varv runt munksjön sen till AF och sen till körskolan. Efter det hoppade jag på bussen till pärlan. Hon är fin hon. Hon lovade mig att vi skulle åka till Stockholm, jag har ju aldrig varit där och hon garanterade mig att jag skulle älska det och vilja flytta dit. Det återstå att se, men ett miljöombyte hade ju faktiskt inte varit fel.
Jag och Linda (och lite Hampus) har diskuterat skola, ifall man skulle hoppa av eller ej. Det blev tillslut ett mycket starkt NEJ. Då hamnar jag på ica sa Hampus, och det vill jag ju inte. Haha. Han pratar roligt, han är från Stockholm. he he.
När jag kom hem fick jag kanelkaka eller vad det nu hette med vaniljsås, han är fin P. Det är Linda med.



Imorgon är det en heldag i skolan, det har inte jag haft på mycket mycket länge. Jag tror jag kommer att somna, ovanligt va? Men att sitta still och lyssna på något ointressant blir det väldigt svårt att hålla ögonen öppna. Jag är där för närvarons skull. Går fullt ut på arbetena och gör det helst samma dag. Lustigt va? De flesta brukar ju ta lite då och då. Men det funkar inte för mig, jag glömmer bort det då. Nu babblar jag åter igen. Skräll. Men jag är faktiskt duktig i skolan, när jag vill.

Nej, jag får se ifall jag uppdaterar lite senare. Tänkte att jag skulle gå och rota lite i kylen och se ifall jag hittar något att tugga på. Kom på att jag har ju faktiskt inte ätit så mycket idag. Usch.
Hej.


Min fruktansvärt söta katt som jag saknar väldigt mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: