Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

brrrrr

Kategori: Allmänt

snacka om kall morgon. brr. gick upp vid sju idag, missade dock min buss. Men jag kunde iaf ligga i sängen med ett gäng tända ljus och min katt, vardagslyx. Sitter nu här, framför datorn gäspar och fryser trots att jag har halsduk och tjock tröja på mig. Fortsätter det vara såhär kallt drar jag snart på min långkallingarna!.
Förövrigt har jag fortfarande ont i truten efter mitt tandläkarbesök igår så det gör ont o gäspa :( Har ont där de satte sprutan, lagade ett minihål igår- så slipper jag nästa då de kostar massa money.

well well. bussen går om 10 min så bäst att ta på sig utrustningen för att besegra kylan.
Have a nice day.


hittade lite gamla bilder, och det här är min söta lillasyster på hennes födelsedag.
var inte kul att se alla dock. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: