Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

botten

Kategori: Allmänt

ibland undrar jag vart den såhär kallade botten nås? Måste ta och rusta upp allt. Mycket snack och lite verkstad känner jag från min sida. Jag lovade mig själv att jag skulle ta tag iallt. Har jag gjort det? nej inte ens i närheten. Suck, ibland blir jag rätt trött på mig själv. Men annars är jag rätt awesome. Jag är fakiskt en väldigt snäll person som tycker om de flesta, bryr mig om det mesta och gör oftast inte en fluga förnär. Och jag tycker liksom inte om flugor. Nu har jag iaf min päronsoda så nu är jag lite gladare igen. Fast det dyker väl upp något snart som tynger ner en, suck!
   Ibland är jag rätt klantig, jag säger fel saker vid fel tillfälle. Säger saker som jag inte ens menar, inga elaka saker utan bara fel men det låter rätt i huvudet men sen när man ¨tänker efter ordentligt så har man sagt heeeelt fel, jag gör fel saker vid fel tillfällen också och folk misstolkar mig väldigt lätt. Man måste helt enkelt lära känna mig innan du vet vart du har mig. Wierd.. Men så är det. Jag hamnar ofta i konflikter för att jag är som jag är, jag hatar konflikter, foo shoo H-A-T-E I-T. 

Ska ta och äta nu, bye bye.

 
En dass-bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: