Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag igen

Kategori: Allmänt

efter långledigt, det var rikitgt nice!
Onsdagen blev det att jobba efter skolan med följd av att jag gick ner till Isa där hon hade lite fest, jag fick inte sova för de andra så vid 06.00 dog jag, klockan 10.45 cyklade jag hem som en tok för att sedan bli upphämtad för jobb! Snacka om att jag var trött.. Efter jobbet, dvs efter 8 (!!) kom min ögonsten hem från skåne, eftersom jag var rätt koma så blev det slänga på en rulle o sova!
   På fredagen hände inte alls mycket, vi sov i stort sett hela dagen, tog igen efter alla sömnlösa nätter. Åkte hem till Shitlake, drog på en promenix och sedan ner till Jonte där det var lite party, massa tråkigheter hände också men skit samma, inget eller ingen jag bryr mig om för fem öre längre. 
   På lördag förmiddag var det dags för vaxa benen, hela benen. Christoffer tycker jag är lustig som tycker att det är rätt skönt o vaxa haha. Sen kom Nicke o hämta oss, handla mat, olja och bensin, hämta spännband och cross. Vi var alltså ute hos Nicke och körde lite cross, inte alls mycket, och sen så sköt vi lerduvor, sååå himla kul var det! Jag funderar på o ta jägarexamen och skaffa mig ett vapen så jag kan åka ut till Nicke o skjuta :D Jag var faktiskt rätt duktig :) Christoffer tyckte det var skitkul och fick även testa älgstudsaren, lite mer power i den! Efter skjutningen blev det grilla kött, GOTT VAR DET! Sen gick vi i matkoma.
    Söndag var det kebab som gällde och hemgång, eller jobb mer.. haha, städning. Sen åkte vi och hämta Johan i stan och sen landade vi här, hemma hos Christoffer. ♥

Jag har med andra ord haft en superbra helg med underbara människor!! (minus en..)
   Nästa helg drar vi nog till götet och träffar andra systern, Ida. Kommer nog bli skoj det med! 

Råkade försova mig idag då Christoffer råkade stänga av min väckarklocka, men tar igen det på torsdag så jag börjar 8 och slutar 9 haha. Får sitter kvar i skolan lite extra, men det brukar jag ju göra sådet är ju inga problem. Christoffer är ju ändå inte hemma fören efter 4.. 

Nä nu ska jag nog ta och göra ngt vettigt igen, har pluggat matte hela dagen för att jag inte ska få ångest över att jag försov mig. Så nu har jag bara ett halft kapitel kvar sen är jag redo för nationella på fredag! Wish me luck!

Puss!

Min mumsbit! ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: