Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Jaha..

Kategori: Allmänt

Då var det måndag igen och Christoffer har akeppats iväg till skåne igen. Usch vad tråkigt det är! Men han kommer hem tidigare denna gången iaf!

Helgen har varit kanon, i Fredags var vi först hemma hos Christoffer och hans familj, som förövrigt är underbara! Sen så drog vi och sa hej till Klint, också en mkt trevlig person! Senare på kvällen drog vi ut till skogen, till Peder, sofias kompis. Förfest innan Black Jack, haha och vi dansade där tillochmed! haha..
    Lördagen var lugn, degade i soffan med Johan, Tina, Mange och Sandra. Vi åkte senare ut till Christoffer, kollade på film och sen dog! haha
    Söndagen så låg vi och drog oss till 10! haha, vi vaknar alltid så tidgt jämt :) Vi grillade med hans familj och kollade senare på film på kvällen. Just det vi kollade också på en fotbollsmatch där Christoffers lillebrorspelade, Hugo!. Mycket, mycket trevligt! :)

och nu är det astråkiga måndag igen :( Vill ha onsdag nu!

Nu ska jag åka till jobbet, ha det fin fint!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: