Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

<3

Kategori: Allmänt

Du är tillsammans med? – Christoffer Green
Hur gammal är han/hon? - 22
När fyller han/hon? - crap.. Februari.. 12 tror jag haha
Vart bor han/hon? - Hos Anneli o Hansa
Har han/hon piercat sig någon gång? - Ja, lite överallt
Har han/hon druckit någon gång? - Jao
Har han/hon rökt? - yes
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? – Köpa leksaker antagligen :P
Har han/hon någon fobi? – Ja haha
Är han/hon beroende av något då? -  SNUS!
Är han/hon envis? - En aning jaaa "skam den som ger sig"
Vad gör han/hon på helgerna? – spenderar tid med mig givetvis ;)
Beskriv honom/henne med två ord? - Den bästa
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Det tror jag allt!
Varför blev du tillsammans med henne? – För att han är underbar på alla sätt o vis!
Föll du för honom/henne direkt? - Aa, speciellt när han dregglade på mig. Nej men nästan!
Du älskar honom/henne? - Japp
Du har slagit honom/henne? – ja, när jag sov ^^
Du har roligt med honom/henne? - Alltid!
Du skulle kunna bo med honom/henne? - det hade jag nog :)
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Ögonen :)
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? – Nein

Om er:
Hur träffades ni första gången? – Han stod i köket hemma hos min pappa, han åkte med Tina :)
Bor ni långt ifrån varandra? 2½ mil kanske?
Hur länge har ni varit tillsammans? – Inte överdrivet länge, från det datumet som vi satt så är det en månad haha..
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Typ
Har ni sovit över hos varandra? - haha, vi sitter typ ihop haha
Har ni bråkat någongång? -  Nej
Har ni samma åsikter om saker? - nästan :P
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?- 1 vecka typ
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Ja. :)
Hur länge kommer ni vara tillsammans? –
 Förhoppningsvis länge :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: