Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

oj..

Kategori: Allmänt

det var visst ett tag sen jag skrev något. Fast o andra sidan har jag inte haft så mycket tid, förutom idag då jag lyckas bli sjuk. Jag förstår inte, alla säger att man blir sjuk av att hålla igång o typ göra saker typ hela tiden, fast för mig funkar det tvärtom, när jag slutar göra något o ska ta det lungt, nä då blir jag sjuk.. ja ja..

Har jobbat hela helgen, var tvungen att gå ut i lördags. Kan ju inte bara jobba... 
  Det är ngt konstigt som händer, men kan inte riktigt förstå vad. Något är det... Allt kanske börjar lägga sig nu? Jag vet inte. . Fram o tillbaka, fram o tillbaka..

Hepp klockan börjar bli mycket så ska ta o nana så man kanske är piggelin imorgon. Hoppas det..
Puss! :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: