Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

längesen

Kategori: Allmänt

jag skrev nu men jag har haft fullt upp med skolan då man äntligen fått tummen ur röven o tagit tag i den.
Helgen har varit helt ok, på fredagen var jag uppe hos mackan och marika o tjöta skit, kom hem väldigt sent. På lördagen var jag nere hos Mattis som fyllde år, så lämnade lite presenter, snäll som jag är :-) på kvällen blev det lungt då lekte jag med Jennie och Sladana, det blev chips o film, hur gott som helst! Söndagen var en riktig slappardag, jag Lenni o Johan gick ner till Mackan där Mackan, Glenn o Liselott satt, vi käkade söndagsmat dvs PIZZA.. haha.. Senare på dagen åkte jag upp till pappsen igen o limmade, när det var dags för binolotto stack jag ner till Mackan igen o kikade på film. Mycket trevligt, sen blev det hem o limma igen. Kul helg va? :-) haha..

Ne nu ska jag börja med mitt arbete, ha det fint puss!


great time, o tack för att du är så underbart snäll ♥..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: