Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

pissvecka..

Kategori: Allmänt

jaha vad ska man säga om den veckan som var? pissvecka.. Det började ju givetvis i tisdags natt, fick jätteont i magen, men så envis som jag är väntar jag. Det fortsatte på onsdag, torsdag, fredag, lördag och på söndag fick jag åka in. Det visade sig vara en lite svårare urinvägsinfektion som hade börjat sprida sig uppåt. well well, antibiotika it is. och så i Torsdags så kör tre av mina vänner av vägen in i en tall, så man har ju gått o tänkt på dom sen i torsdags. Lördags hände det yttligare en massa skit som knivslagsmål osv. Jag tycker inte om Midsommar veckan längre..

jaja, nu ska jag gå o ha ont o äta panpizza
hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: