Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Oj!

Kategori: Allmänt

Nu var det jättelänge sen jag skrev något..
Vad har då hänt på det senaste? Ja... Inte så mycket faktiskt jag har hängt här ute i buschen hos min käre pojkvän christoffer. Solat, tjatat skit med hans mamma och sovit.. Så klart så har jag ju även myst med hjärtat mitt.. Jag har varit i western med Johan, Tina och kärleken, det var skoj. Vi gick in i ett sånt där lustigt hus, ett rakt men ändå snett, usch man blev ju yr utav att gå där inne..
 Jag har även åkt på road trip till Gränna (förstagången jag var där, skäms på mig!) med Tina det var jättemysigt, vi käkade mat med Johan, han jobbade nämnligen i Gränna den dagen..
 Sen så har jag åkt yttligare på en road trip på ca 5-6 timmar med min pappa, men då släppte vi Tina, Johan, Magnus och Sandra på flygplatsen i Götetsen hämtade Dolly och sen åkte hem. Trevligt att tjata med pappa, dock blev det ju inte mer än 3 timmars sömn den natten och 2½ innan, var rätt så trött när jag kom hem halv 9 på morgonen. he he.. 
 Jag har även varit på Sweden Rock denna sommaren, lite av en impuls grej. Jag åkte med hjärtat dit, träffade en massa nya trevliga människor som man förhoppningsvis kommer träffa fler gånger! Bilder får klomma upp en annan dag då jag inte har bilderna på denna datorn. tyvärr... Man var rätt sleten efter SRF måste jag ju säga och duschen var efterlängtad när vi kom hem, även sängen!

Nähe, mycket mer än så har det inte hänt på 3 veckor. Ska försöka att uppdatera lite oftare, jag gör ju ändå ingenting på dagarna, vill ha ett jobb!!!!!! 

Nu ska jag mysa med kärleken min! puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: