Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

....

Kategori: Allmänt

bläääää säger jag. Jag tycker inte om det samtalet jag fick idag. Inte alls.. Tråkigt att det ska behöva bli så för att man råkar bry sig för mycket.


what ever.
idag har jag fått mycket gjort, jag har jobbat men där strulade det hela tiden, jag tror robotar hatar mig. Sen har jag varit hos mattis och fått tillbaka lite kläder som han hittade i flytten även snott lite bilfolie av honom till robin och så käkat med jonte. men jag ångrar att jag åt, för nu mår jag illa. men det har nog inte så mycket med maten att göra tror inte jag. 
   lite senare kommer robin, då ska vi klistra lite på hans fina bil mmmmm..
Nu ska jag göra något annat häftigt, usch vad illa jag mår.
Hej!


But once I hold on,
I won't let go 'til it bleeds
jag älskar dig, jag vill ditt bästa. Nu är det upp till dig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: