Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

MMm

Kategori: Allmänt

Sa ja la te dig.. Ne usch det här är en sån där dag då jag har lust att gräva ner mig, måndag. Jag ska nog ta o gräva ner mig, under täcket för att samla energi till naturkunskapspluggandet. Jag älskar naturkunskap.. Not.. Annars har helgen varit kanon och det var skönt att träffa ida o umgås lite, borde göra det lite oftare bara. Dock var ju inte hemresan lika rolig eftersom luddes bil är kass, ingen fläkt dvs svinkallt i bilen, kylaren pajade så stannade bara si så där 7 gånger = ca 20 l vatten = 80 km/h, sist men inte minst, johan är döv och blind. Jag och ludde upptäckte älgen på vägen, jag gjorde inte mycket mer än höll mig fast och lät som något konstigt då ludde skrek älg ett par gånger, johan kikar då ner på instrumentbrädan för att kolla ifall något lyser. Pucko.. 2 m max, ifrån bilen var älgen när vi lyckades stanna. Rolig resa va? Bilder kommer en dag när Jag får min sladd till datorn. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: