Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

götlaborg

Kategori: Allmänt

Jaha då vart man i gbg, kom hit igår och skulle åkt hem idag, men eftersom vi gick till henriksberg igår var ingen särskilt pigga på att börja kakla direkt, utan det blev vänta på att pizzan öppna o sen käka o seeen kakla. Fast jag har ju bara suttit på arslet och tittat på. hehe, sovit lite med.
  Grabbarna kaklar, jag sitter i den gudomliga soffan och Ida pratar i tele. Vi ska dra o hyra film o lite sånt sen, det är rätt gött. Skulle gått på bio men, vi orkar inte det idag. Nehepp, bilder ifrån gårdagens äventyr kommer upp imorgon eller någon dag framöver.  Tjingeling..

förövrigt så saknar jag Mathias..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: