Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Goooood day

Kategori: Allmänt

En bra dag trots att jag försov mig o missade min enda lektion på 50 min.. haha..
Lillmackan ringde o väckte mig så vi pratade i ca 30 min, mycket trevligt. Han ville klippa sig, men på något konstigt sätt så började vi prata om massa andra saker. Men det var trevligt :-) Så nu sitter jag här, måste ju säga att jag tycker om vädret idag, bara -3 o strålande sol!

Man kanske ska ta o börja dansa med, något påhitt från lillsyrrans sida, men det kan ju vara kul det med, fast det beror på ifall jag ska jobba ikväll eller inte, don't know..

Men nu tycker Johan Toan att jag ska gå upp o klippa honom..

så, tjingeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: