Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Söndag

Kategori: Allmänt

hej hopp. Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp hela helgen med jobb! japp, jag fick jobba på olearys i helgen och det var svinkul, jag älskar mina arbetskollegor, skitroliga verkligen. Men jag har träningsvärk efter ha burit bord och ont i fötterna efter alla miljontals steg man tar. Ska införskaffa mig en stegräknare ifall jag får jobba kvar där :)

så min helg har varit fullspäckad, i fredags började jag klockan 21 och jobbade till 02 och var hemma 03.45 tack vare att Niklas körde hem mig, jättesnällt verkligen :) Sen så på Lördagen fick jag inte sova så mycket då jag skulle till skolan för öppet hus, suck. Jag försov mig och var där 11. Konstigt? nä.. Sen hem o duscha, äta och sova innan det var dags för jobb igen vid 22. Denna kväll var det lite mer folk på Olles och mer att göra, awesome. Träffade Helena, Issa, Nick och massa andra, Haha. skoj vare. Igår gick jag av vid 2 eftersom jag var så fruktansvärt trött och var tvungen att ta bussen 02.15, bussresan hem var LÅNG.

Idag är det söndag och jag är redan uppe, klockan är 10:52. Tack Jocke! ;) Han ville gå en promenad ner till affären och ville att jag skulle joina. herre mina gudar, jag har precis vaknat. :P jag ska ner till godisfabriken sen, yammi. Jag vet inte rikigt vad mer jag ska skriva :/ så jag får uppdatera mer senare nu när jag har tid. och hoppas verkligen att jag får ta städningen imon, snacka om att vara trött, 5 dagar skola, 2 kvällar jobb och inte tillräckligt med sömn.

hej så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: