Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag.

Kategori: Allmänt

haha, nej Lena. Det ska man inte, dumt av mig.

Alldeles för lite mat för så mycket kaffe. Ja, jag har precis ätit för första gången idag och så drack jag typ en kanna kaffe hos Linda P. Vi tog till o med oss en termosmugg när vi var ute och promenerade! Så min mage gjorde fetinguppror och gav mig yrsel alabahamaa och illmående från underjorden. Usch. Men det har blivit lite bättre nu efter jag har ätit mina älskade köttbullar. :)

Dagen har varit helt ok. Varit i skolan och sen drog jag till Linda P. Och sen har jag åkt en massa buss hem på över 1 timma. Jag älskar att bo i Mullsjö. Sen efter jag var färdig med att åka buss så lagade jag mat till mig pappa och Magnus snäll som jag är även när jag har jätteont och mår pissedåligt, pappa fyller ju faktiskt år idag så han ska inte behöva ställa sig o laga mat. Så GRATTIS pappi ♥

Nu väntar jag på bättre tider.
Typ att greys ska börja.
awesome.
Hejsålängee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: