Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Då var det dags att skriva om min första kärlek. Frågan är ifall man ska ta den första seriösa eller första när man var liten? 
   Jag tar den första seriösa då och det var Jonathan de som läst min blogg länge vet redan det. Vi träffades för snart 4 år sen (shit vad tiden går fort!!) och blev tillsammans ett par månader efter på midsommar 2007. Jag flyttade till honom och vi bodde i mullsjös ghetto, det gjorde mig dock ingenting för jag trivdes med livet ändå. Vi skaffade en katt, pysen hette han kallades kittler. Honom fick vi avliva då hans hälsena gick av, stackars liten ♥ Vi skaffade då vår lilla krigare ett tag efter, Elvis.
   Vi var som bästa vänner vilket senare gjorde att det tog slut 2½ år senare, vi är än idag väldigt bra vänner och träffas med jämna mellanrum. :) Klart vi bråkar ibland, men vilka vänner gör inte det? :D haha 
   Så första kärleken var Jonte! :)

Nu över till min dag!
Idag har jag varit i skolan, haft möte på Olearys och sen skolan igen och efter skolan så mötte jag Jocke, vi tog en kaffe och gick runt i vinterlandet och tjatade allmän skit :) 
    Det luktar tåfis här. Undra vem det kan vara. Någon som jobbat 11½ timma.. hmmm.. :P

skriver mer sen!
tjing tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: