Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Eftersom man hade en sån grym dag igår ska man givetvis kompensera det med en skitdag idag. Den har inte hänt något men jag har varit allmänt skittrött och haft jätteont i magen och skallebank och käkvärk ifall man kan skriva så haha. Men jag fick ju faktiskt träffa min lilla prins idag och oj vad jag har saknat honom! :( ♥

nu sitter jag framför den här dumburken, svintrött. Jag tror inte jag orkar hålla mig vaken till Greys ens och lyckas jag med att hålla mig vaken tills dess lär jag somna när det börjar.
  för övrigt måste jag tvätta bort mitt smink. Jag har fått ett sår på eller säger man i? ögonbrynet och det brinner av paain.

hörs senare ifall jag lyckas hålla mina ögon öppna.
may the force be with you..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: