Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Mm torsdag

Kategori: Allmänt

Ja, dagen innan Julafton. jag och ADHD-magnus har spelat bingolotto och haft det mysigt om man kan säga det så, eller sådär mysigt vi åt ju iaf råa köttbullar och det var ju rätt gott. Vi vann dock inget! :(
Så nu sitter jag här själv bänkad framför tvn, jag skulle egentligen åkt in till stan och satt mig på olearys och träffar mr. marko. men Jag sket i detta då jag är så trött, det blir ist en film och julmust för min del. möjligtvis chips med, jag är hungrig!!

Jag jobbade igår men fick gå av en timma tidigare vilket betyder att jag slapp stängning o städning :D hehe, så jag satte mig hos Fidde och tog en drink. En god sådan, tack Erik :D Sen så kom herr Nick och hämtade mig snäll som han är körde han även 3 tjejer till HVA som tyckte jag var cpsnygg, jag har aldrig hört det innan! haha. Sen herr Marko 1,2 och 3 hem + 2 tejer till. jaa, vi åkte runt överallt! haha. Så snäll är Nick :) När jag kom hem vid 4 så ställde jag mig och lagade mat, köttbullar och mackisar som satt fint i magen och jag somnade gott efter det! yamm yamm..

Nej nu en film!
Hoppas ni alla får en God Jul!! dock så känns det ju inte som jul nu när Ida inte är här och tvingar i en glögg med massa äckliga russin i o tvingar en rulla klabbiga köttbullar och göra fint julgodis. Nej en jul utan Ida är faktiskt ingen Jul, men jag får helt enkelt vänta till nästa år. men usch så tråkigt, ett år kommer ju gå slött.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: