Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

mjau.

Kategori: Allmänt

Hej hopp, ifall jag har fattat det rätt så är det annandag jul? Jag har ingen koll på dagarna, då julafton inte kändes som julafton och jag har jobbat.
Iaf, på julafton så satt vi här hemma hos pappa, väntade in allt folk -käkade mat och öppnade paket. Sofia och Nicke hade med sig en delikatess som bestod utav älghjärta, vilket inte var så äckligt faktiskt! saltigt o gött. Senare på kvällen så drog jag in till stan och satte mig på Olearys o tog en öl o ett par drinkar tillsammans med min arbetscompadres senare drog jag för jag mina vänner var tröttast.se
På juldagen hämtade Johan mig, vi drog till morsan och käkade och sen var det dags för jobb. Det var nog den värsta jobbdagen någonsin tror jag.. Jag förstår inte hela grejen med att supa så mkt på juldagen, alltså det här var insane! jaja. massa incidenter hände, har brutit kontakten med en viss person som faktiskt inte ens är värd att nämna namnet på, bete sig går ju faktiskt inte har jag hört. Hoppas du minns något utav vad du sa och vad du har gjort och jag hoppas verkligen att du har dåligt samvete, patetiskt!  well well. skönt o slippa skiten iaf :) Efter jag hade slutat jobba så var jag hemma i Johans lägenhet vid typ 04.15 det var tyst, lungt och skönt. Längtar tills jag får ett eget place!
Idag kom Johan instegrandes in i lägenheten och ropade istort sett givakt! Jag hade 26 missade samtal och 3 olästa mess, pappa hade tydligen bråttom hem så det var bara slänga på sig sina kläder och springa ner till pappa som inte längre hade bråttom. Skön morgon :p haha. Naaaaat.
Nu sitter jag här med mange och sandra, kikar film och ser allmän feta och fula ut. Alla är sletna efter igår. haha. Men vi har iaf fått i oss massa kalorier så vi är nöjda, eller inte jag. Jag vill ha meeeer!

Bilder från de senaste veckan typ?

En av mina gudomliga arbetscompadres!

Ja o Bekim från Olearys Julfest i söndags.

 

Jaaawohl.

M a y t h e f o r c e b e w i t h y o u

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: