Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag

Kategori: Allmänt

ja, måndag var det idag då ja. Noll koll på dagarna nu för tiden, helt snurrig. Men eftersom det är Måndag betyder det att Nick får flytta in i sin lägenhet idag :D yaaaay!. Con Gratz. :)

Jag har inte gjort någonting idag, ingenting verkligen. Eller jag har duschade och sen hjälpte jag sandra göra fetis hamburgare till oss, stekt hamburgare, stekt bröd och bacon = Massa kaloriier. Gott, sen gick jag och stendog i soffan och vaknade för en stund sen, jag vet inte vad det är som gör att jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Trött efter jag har sovit länge, trött när jag jobbar, trött efter jag jobbat, trött tröttare tröötttast. suck.

jaja, nu ska jag kila vidare måste göra något. frågan är ifall jag ska dra till stan, titta på Nicks lägenget. Får se hur jag mår om en stund. :/
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: