Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Lördag

Kategori: Allmänt

kors i taket. Jag hinner skriva. Men det är för att jag fick avboka att träffa jocke, fast jag kanske hinner. Beror på min skjuts. Planen var ju att jag ska skulle vakna, träffa jocke, käka sen dra in till jobbet vid 22. Men nej, jag fick ett sms för en timme sen kanske om att jag skulle börja klockan 19 ist, och vad gör man inte för sina arbetscompadres som ställer uppp och kör mig hem, för ja. Bekim fick köra mig hem igår, igen. haha. Mycket snällt utav honom då han bor i Vaggeryd och Mullsjö ligger 3 mil åt helt fel håll. Stackare. Men jag blev ju glad för jag kom hem till min egna säng, mitt egna täcke och sällskap av dolly som för övrigt tar lika mkt plats som en männsika trots att hon är lika stor eller lika liten som en katt!
    Jaja, helt ok dag på jobbet. Jag var jättetrött men det var ju inte så konstigt. Eller jag är fortfarande trött, jag har inte ätit mer än ett ägg och lite popcorn sen tordags. Annars har jag levt på redbull och alkoholfria drinkar med massa socker. haha. illa..

Anders är en snäll prick som får köra mig till jobbet för 60 rikstaler, som att ta tåget fast jag slipper gå ner till stationen 20 minuter och komma en timma tidigare, mycket snällt :) Och så måste jag hänga med och titta på när han käkar pizza, men jag får iaf skjuts.

Nu står Mange och Sandra och lagar gourme middag till mig, kött och potatisgratäng. Hoppas jag hinner käka det innan jag ska dra, måste dra om två timmar. trallallala.. Snällt utav dom, annars blir det en till dag utan käk och jag tror inte papps blir så glad på mig då. Min frukost idag har änsålänge bestått utav redbull! Funderar på ifall jag ska ta med mig lite activeisertill jobbet ikväll. Jaja..

Nog tjatat, skriver ju inget vettigt ändå.
Btw, JULBORD IMON :D yaaaaaaay

Kommentarer


Kommentera inlägget här: