Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

huaaa.

Kategori: Allmänt

Mm idag är det Lördag, igår var det fredag och det var jordens stressigaste, roligaste och lamaste dagen på länge. Jag fick stressa till tåget vid 4 stressa till Jobb #1 (hos pappa) sen packa mina kläder och sen dra till stan igen fast till Linda P och vi hade sjukt roligt, jag ville inte till jobbet. Hade hellre velat stanna kvar men icke, jobb klockan 22 till 02 fast färdiga var vi inte fören kvart i 3 och min skjuts vid namn Nick SOV. Snällt. Så jag väckte honom och han fick minsann pallra sig ut till bilen och hämta mig haha. Jag sov gott iaf. (05-11)

Så nu sitter jag här, jag kom henm vid 12, jobbet ringde 13 och bad mig börja jobba klockan 15 till 02. Awesome? lite då. Snäll som jag är hoppas jag givetvis in och skippar maskeraden :(( well well, så är det o vara fattig haha :P Så nu sitter jag här,väntar på hårspray och ser allmänt risig ut. Känns som att det här kommer bli en lång dag. :P Men jag är glad att George kommer och hämtar mig i natt iaf! :D

Ha det gott nu ska jag fortsätta med mitt hår. Tjing!
Just det, jag är rödluvan nu med! bild kommer någon gång.

May the force be with you.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: