Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

..

Kategori: Allmänt

inget smink längre fy bövelen vad det känns bra. Kollar på Jamie Oliver som besöker Stockholm, awesome.
Jag har faktiskt inget vettigt att skriva nu faktiskt så jag skriver bara för skrivandets skull. Eller, det finns mycket jag skulle vilja skriva men, vilket liv det hade blivit då. Jag skippar det för jag orkar faktiskt inte ha mer liv runt omkring mig mer.
  jag funderar också på vad i hela friden jag ska göra på julafton, jag har lite smått ångest inför denna kväll. alla jag känner som har pojkvän/flickvän ska spendera tid tillsammans och de utan ska ut o festa. jag vill inte festa. jag har slutat med det, för tillfället iaf. Vill inte vara bakis på jobbet dagen efter heller.


Jag har hört att så man behandlar andra blir man behandlad tillbaka. Du gör inte mer än rätt :) lite tråkigt dock. :*



Jag och min älskade bror Magnus.

MAY THE FORCE BE WITH YOU.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: