Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Besviken.

Kategori: Allmänt

det var så här att imorse efter jag ringt och väckt en latmask som inte kunde ställa klockan så blev jag fruktansvärt sugen på coca-cola. Jag vet, ni tycker säkert att det är jätteäckligt men det gör inte jag. Jag älskar coca-cola, jättemycket. Iaf, Magnus köpte en till mig igår snäll som han är. Det hade lyckats gå hål i botten, ett pytte litet hål fråga mig inte hur. Och för att min cola skulle lyckas hålla sig i flaskan så fick man lägga den ner, vilket jag gjorde efter jag hällt upp ett glas. När jag la mig sa jag klart och tydligt till alla i huset att den får I N T E stå upp. När jag vaknade och skulle ta ett glas var colan SLUT för att det var någon som ställt den upp. Snacka om i-landproblem. Suck.. Då blev jag lite ledsen i ögat.

Jag har sovit tre timmar inatt och två timmar hos Linda. Hon är en awesome vän som lät mig bre ut mig på hela soffan och satte sig i köket. I love her..
Nu sitter jag här i soffan, fruktansvärt sugen på cola. pappa var snäll idag och köpte donken. Han vill väl att jag ska tröstäta och bli fet. Jag skippar det, finns inget som heter tröstäta. jaja.

haha vad gammal bild!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: