Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

äntligen..

Kategori: Allmänt

så har jag fått sova ut och äntligen en ledig dag! Dock så hade jag asroligt på jobbet. Först garderoben 6 timmar med Bekim sen lunch klockan 21 sen plocken direkt efter. awesome. Julbord med Olearys den 19 dec, kommer säkerligen bli askalas!.
   Nu sitter jag och dricker fitline activiser, jag är kalastrött fortfarande efter mitt underbara 12 timmarspass. Men jag piggnar nog till snart. :) wellwell, dags att jaga mat. Tjing!


Just de, vad är grejen med att kalla någon hora? Jag förstår inte. Tjejer och killar delar ut det här nervärderande ordet hur som helst, varför? vet ni vad ordet hora betyder?
  Dejta mycket betyder tydligen att man är en hora. Då är jag en sån. Tydligen, iaf enligt alla andra. Jag har inga känslor och byter kille som jag byter strumpor. Jaså? Det var mer än vad jag själv visste. Att ha killkompisar är tabu för en tjej, eller? Man måste ju faktiskt ligga med dom ifall man sover hos någon, åh. Ni är så fruktansvärt dumma. Måste man inte alls det. Att se en film tillsammans betyder inte heller att man ska ligga, vilket väldigt många tror. Sorligt. Ni vet ju precis vilka nötter ni är, så ni kan faktiskt sluta nu Ni vet inte ett smack om mig och mina förhållanden. Vore kalasfint! :) Tack på förhand.
Tycker ni kan skaffa en annan hobby nu :)

btw. Vet ni ens när det tog i stort sätt slut med Patrik? vet ni hur länge jag har bott hemma? Nej, jag har inte skrivit något om det. Men det är typ en månad sen snart, vi tog beslutet för en vecka sen. Är ni nöjda nu?. ..!..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: