Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

tadaaa

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en helt ok dag trots att jag har varit så trött att jag somnade på jobbet. Men det gjorde inget då maskinen stod still 90 minuter. Känner för att ta tag i livet igen, börja med träningen, äta nyttigt och försöka fokusera på mig själv . Huvudvärken är tillbaka igen och det suger. Denna vecka ska jag våldgästa Linda P ifall hon blir frisk, saknar pärlan. Vi måste ta en tripp till GBG o hälsa på systrarna! Slängde i mig en god keso blandning innan, ska ju bli nyttig. Konar vitlök nu, uppskattat av christoffer som sitter jämte he he, fast han konar cheeseballs :-P Ne nu ska jag se på tv o strax gå o lägga mig. God natt! Får se ifall jag lyckas ladda upp en bild från telen :-) Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: