Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

rikare!

Kategori: Allmänt

En pälsjacka och två färg-glda klänningar har jag fått idag av elisabeths moster. Snäll är hon :-) Nu är vi äntligen påväg hem från skövde, det är där elisabeths moster bor. Vi har varit där o fikat o lite så, kände att jag beövde komma bort lite från soffan. Sen så skulle inte christoffer komma idag heller. :-( men vi ses imorgon eller på lördag, ida kommer ju imorgon. Vad innebär det? Jo stäääädning! Puh.. vill inteee. Får göra det imorgon efter jobbet. Förövrigt börjar allt.gå bättre för mig nu, eller ja nästan. Bättringsvägen iaf! O jag som skulle vara nyttig, haha det gick bra har gottat.mig med ribbs två dagar i rad och räkmacka he he. Tummen upp! God natt. Pöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: