Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

mmm

Kategori: Allmänt

Jag har inte så mycket att säga, mer än att det har varit en skitdag idag. Trött, sleten, känns som jag har grus i ögonen och tuppat av en gång. Usch, jag ger upp nu, det är alldeles för mycket på en gång. . Ska bli skönt med lite semester nästa vecka, antingen gör vi ingenting eller så drar vi någonstans, vart vet jag inte. Telefonen är ju en sak som hänger med, men inte för att användas ifall det inte är nödfall. För den är jg trött på, piper nonstop. Ikväll ska jag jäsa i soffan framför tvjunkie påtv4 fakta, verkar intressant. Nu så mina kära vänner så ska jag på jakt efter föda. Hej! Hope you are happy now.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: