Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Lite bilder!

Kategori: Allmänt

Jag har kommit på att jag har rätt fina vänner o här är lite bilder på dom. :)


Tazan, Magnus min bror och Henkelboy. Haha fina prickar.

Danni, Jennie och Becci. Oj, tappade räkningen efter 10 år som vänner..

Nästan hela ligan ju haha

Mange och Sandra, Sandra hatar nog mig nu som lägger upp denna bild men det gör inget. haha :)

Helt klart bästa syskonen!

Macksi, Jonte och Joel.

Pärle!
sötnos elvis!
Min absolut bästa vän :)

Christoffer <3

Glen, Macksi, Erik, Jag, Mattis, Gas o Jimpa!

mm..

Åååå så lite bilder på meeeeeee

falkenberg

..

mm


Nu orkar jag inte mer :) ha det så bra pöss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag saknar dig skruttan!!!

    Jag vill inte ha det såhär mer nu, det har varit för jobbigt!

    Jag älskar dig och jag kommer inte ge upp förens allt är som vanligt mellan oss igen! Både johan o jag har mått så dåligt av detta... Du får tycka o tänka vad du vill om mig men jag vill att du ska känna mig för vad DU vet! Inte vad mina ex och alla andra tycker.. Jag har aldrig ljugit för dig vad jag vet.

    Men men.. var bara tvungen att säga detta!

    love T.

    2010-08-13 | 13:53:17

Kommentera inlägget här: