Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

ville..

Kategori: Allmänt

Bara säga att jag har haft döskoj i helgen det var hur längesen som helst jag hade så kul, fredagen är lite luddig med lördagen firade vi Johan som fyllde 25 år, närmare 30 än 20 mohahah. Skulle ha suttit hemma i Lördags men slutade med att jag, Tina o Sanna drog till Mackan där det bjöds på strippdans bl.a. Senare drog vi till Jocke o Petra där vi dansade konstant i 3 timmar, jag känner fortfarande av detta. Men shit vad kul vi hade! Jag kan tänka tillbaka idag o skratta! Nu är jag på jobbet så kan inte lägga upp några bilder, tyvärr. :) Men dom kommer ;)

Igår så vart det luuuuuungt, förutom att jag åkte till jobbet o städade lite då, annars har det varit soffläge hela dagen, Tina kom senare på kvällen så det blev film o smördränkta popcorn. Fint de. Dagen var helt ok. :) Sov dock inge vidare..

Nu ska jag försöka ta mig hem från jobbet hade jag tänkt. Måste äta o vila, ooo TRÄNA! :D
Vill säga med att Tina är ett kex!

Puss på't

Kommentarer


Kommentera inlägget här: