Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

tänkte bara..

Kategori: Allmänt

.. berätta att jag träffar någon :D yeehaw.
Tänkte berätta lite om helgen :) Ifredags gjorde jag inte alls mkt då skulle jag ner till Jennie o kolla på film men eftersom hon var så trött blev det att jag kollade på film själv. Men jag fick sällskap sen vid halv 1 ca av Christoffer, det var trevligt. Filmkvällen varade i hela 15 minuter för honom hahaha.
 I lördags var det dags o fira Issa som hade fyllt 20, vi började med att käka smörgåstårta med hennes familj sen givetvis HOCKEY! Det kom ju inte som en chock att HV  skulle vinna ;) Sen var det lite party efter det. Christoffer joinade givetvis med :) Var hemma redan vid 12 :)
  I söndags var det soffhäng HELA dagen sen åkte jag o Christoffer hem till honom, det var mycket trevligt, träffade hans mamma o småsyskon :)
  Måste ju säga att det var en mycket bra helg! O hoppas att denna blir ännu bättre :) Då kanske vi ska slita med min minisis (louise) till monkeytown o leka, eller jag tittar på, Louise får leka med Christoffer. haha :D

Nähe, nu ska jag väl fortsätta jobba, näst sista dagen på praktiken!. Ha det gott!
Puss!


Christoffer ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: