Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Pratar i tele..

Kategori: Allmänt

Med Tina den fina!
 Har precis käkat frulle här på jobbet, eller jag drack bara kaffe då jag käkade tidigare i morse, duktig som jag är. Idag är jag riktigt utvilad, Jag o Christoffer somnade vid 22 igår riktigt skönt var det, förutom att jag vaknade på golvet då Christoffer puttade bort mig från soffan, snällt va? fast det var ju tur det för annars hade vi sovit på soffan o varit koma på morgonen haha :) 
  Tina ska komma till mig sen o låna en klänning. :) kanske hon kan vara en gullig prick o köra mig till Christoffer sen då, mohahha. :D byta byta ;)

Imorgon är det Fredag, är det fint väder så ska vi grilla, är det dåligt tänker jag o Christoffer sitta inne, så tråkiga kommer vi att vara. Men men. På Lördag eller Söndag så blir det myskväll, dvs laga mat o typ bara slappa. Fint det. Sen ska Christoffer vara astråkig o åka till skåne på Måndag så måste hitta något o sysselsätta mig med haha :D Sitter också o funderar på ifall man kanske skulle ta sig en tripp till Götlaborg någon helg o hälsa på bigsis Ida :) det var ju ett tag sen faktiskt.  Men det får vi se senare, beror ju faktiskt på hur hon jobbar osv.

Just de, jag har gjort om min design.. DET TOG TVÅ ½ TIMME! vad jag fick kämpa med den skiten.. haha.. Jaja..

Får se ifall jag skriver sen om det händer något kul.
Ha det gott.
Pöss


En hamster och en Christoffer ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: