Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

..

Kategori: Allmänt

Idag kommer fina Ida hit! fint det, så jag har försökt städa lite. Nu ska jag leta upp lite roliga bilder o sånt, haha.. Resultat kommer en annan dag kan inte avslöja vad jag ska göra.. Senare idag så ska jag till stan o shoppa present till underbara Johan som fyller 25 på lördag, han kommer att hata mig :D he he..

Jonathan var nyss här o drack kaffe o hjälpte mig fixa med hemma biot här uppe.. Det gick sådär, dålig dvd :( har även kopplat in nintendo wii idag, det var ett tag sen jag lekte med det, pappa ska testa det sen hahaha. Kommer bli kul! :D

Nu ska jag ta o fixa lite till så pappa slipper det sen, snäll som jag är!
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: