Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

New day, new light, new hope, new fight..

Kategori: Allmänt

..
sitter och huttrar under en filt, 24 grader "varmt" här inne.. Blir att tappa upp ett bad senare o sen lägga sig under ett duntäcke o fortsätta läsa min bok.
 Har fått sån redig träningsvärk efter fyrhjulingen, kan hända att jag är extremt klen! haha, men jag fick faktiskt igång den själv med kicken, jag är faktiskt stolt över mig själv..

Ikväll blir det bara jag o Mia, eller ja iaf tills 24.00 typ.. Inte så värst spännande måste jag ju säga.. Får hoppas att det är ngt bra på tv ikväll annars får jag väl gå o lägga mig.. buhu..

Nehe, ska tappa upp ett bad o dö en stund nu..

:*

Förövrigt så fyller jag år nästa vecka :-)


hjärtat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: