Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

...

Kategori: Allmänt

.. K O M A !

Hade en mycket trevlig kväll hemma hos Karin där vi firade henne eftersom hon fyller 25 nästa veckan. Började med att käka lite småplock, mumma. Sen blev det sitta o tjata o sen utgång där man dansade på bord med klackar, tummen upp. Men fötterna mår bra ändå konstigt nog.. Hahha.. Tack för en trevlig kväll.

Idag har jag legat o sovit precis hela dagen, har precis käkat lite pizza. Ska inta soffposition igen, hostan har inte försvunnit än heller. O idag blir det gå o lägga sig tidigt, ska ju faktiskt upp tidigt imorgon.. Måste till skolan, får väl se ifall jag får stanna med min hosta.

Ne ha det bra nu ska jag självdö en stund..

Puss!


lillsiss o lite av alex!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: