Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

oj

Kategori: Allmänt

sikken blogg torka..

Dock har det ju inte hänr så mkt mer än att jag har fyllt år och fått en massa fina prylar. Ida o resten hade planerat en överaskningsfest hemma, jag anade ingenting fören vi var utanför där mötte jag Mackans o Luddes bil o en massa ballonger. Bilderna dom tog när jag klev innaför dörren var nog inte särskilt söta eftersom det regnade på vägen hem o jag var dölack för att det var så kallt, haha.. Bilderna får komma en annan dag, jag har ännu inte fått dom utav Ida. Men det var en mycket trevlig kväll må jag lova, så tack! IGEN :D

vad har hänt mer för skoj, Mikkan fyllde år med. :P

Denna veckan har inte varit så speciellt bra, har haft jättesvårt för att sova.. När jag väl somnar är det en timma innan jag ska gå upp, o då är jag KOMA.. Hör ingenting, vanligtvis brukar jag höra när någon ringer till min telefon, men icke.. KOMA.. Så jag har missat lite i skolan... SUCK.. Nästa vecka måste bli bättre har en massa provjag ska göra osv...

Nehe, nu ska jag möta lillsyrran o ut med Mia!
Puss
  
Jag fick en puss av mitt hjärta :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: