Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

cock sparrer

Kategori: Allmänt

Jag vill till Danmark i Februari, Cock Sparrer <3


Helgen har varit bra, mkt bra, jag är glad att jag har såpass bra vänner :-)
Någon gång inne dimman fick jag Johan o Ludde väldigt konstiga idéer för oss.. Det slutade med att vi stod o slog varandra i ansiktet.. Det känns idag..
Min baby kommer hem om ca 45 minuter, får väl se ifall han kom med i filmen. Han har varit statist i den nya Wallander filmen . Mycket fränt..

Nej nu ska jag se ifall jag kan titta på den nya skräckfilmen, själv.. Kanske ska vänta till hunken har kommit hem.

Puss!

Kommentarer

  • Ida säger:

    Jag har biljett ;)

    2009-10-26 | 12:37:27
  • Liza säger:

    FUSK, jag med snart mohaha

    2009-10-26 | 14:56:15

Kommentera inlägget här: